Torsdag

Galet vad tiden går fort alltså.. Hur blev det redan torsdag?! Och MARS?! Vad hände där?

På lördag fyller jag 25! Vi ska som sagt ha kalas på kvällen o jag har lagt så mycket fokus på kalaset att ajg lite glömt att jag ska fylla år o att det är därför det blir kalas ;)
Eftersom vi blir närmre 40 pers, det blir mat, dryck o tårta o hela köret o vi ska ha det hemma så är det ju en del att fixa med, men jag har varit sjukt strukturerad o lagt upp ett schema ;)

Så tårtorna står klara i frysen, bord och stolar är utplacerade, pappa har fått inköpslista till tyskland, ikväll kommer mamma o hjälper mig att duka, medans kalle fixar köttet som sen ska läggas i marinad..
Imorgon ska det sista handlas o så ska det städas lite, igen. Och medf allt det förberett hoppas jag att lördagen ska gå rätt så smärtfritt ;)


Har haft några tunga dagar denna veckan, vet inte riktigt vad som spökar, dock vet jag att det bara är till är kämpa på. Jag tillåter mig själv att ge upp lite, för att samla krafter och kämpa på igen. Det är det enda som gäller!


Nu blir det jobba jobab jobba och SÄLJA som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0