Jodå..

.. jag är vid liv, och numera även internet. Jag känner ofta att jag vill skriva här i bloggen, men men tanke på hur mitt liv har sett ut de senaste veckorna så hade det bara blivit så himla negativt och självömkande.
Samtidigt är inte allt nattsvart, jag har gjort roliga grejer också, men det känns samtidigt fel att skriva om roliga och bra saker och låtsas som att allt är bra, när jag ibland bara vill krypa in i mitt skal o försvinna..
Det blir alltså fel hur jag än gör...

Just nu sitter jag i alla fall i soffan hos mamma o pappa o kollar på Let's Dance-finalen med mamma. Kalle är i Göteborg med jobb hela helgen och jag hade tänkt åka ner till Höllviken först idag, men kände igår att det va bäst att sova här, hade varit för jobbigt att va själv hemma.


Mer uppdateringar kommer senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0