Finally!

Igår fick jag tummarna loss o gick o kollade varför min dator inte hittar trådlöst internet. SOm jag misstänkte behövde jag köpa en usb-mojäng, som dock va mycket billigare än jag räknat med :)
Så nu är jag med internet igen och ska ta upp bloggandet!

Livet är rätt tungt just nu, men det är bara till att försöka göra det bästa av situationen. Aldrig sluta kämpa.

Dagen började knackligt, ångest och mindre bra besked. Men det är upp till mig nu att få dagen att bli bra.
Om en timme kommer mamma hit. Tänkte åka o justera min fina klocka jag fick i födelsedagspresent o sen följer jag med henne till Höllviken. Lånar bilen och åker hem till Henkan som är sjukskriven för ryggskott, stackaren!

Ikväll kommer fina Johanna o Philip över på fika, mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0