Sommardagar

Har haft ett gäng bra dagar!

I onsdags jobbade jag i Lund, vilket gick jättebra, o på kvällen träffade jag, äntligen Engo.
Sjukt längesen vi träffades bara hon o jag, så det blev lite updates, glass o jordgubbar O Greys!

I torsdags skulle jag sy lite grejer och åkte hem till mamma o pappa. Dock va mormor o morfar där, och solen sken så nål och tråd fick vänta!
Körde lite bud på eftermiddagen och stannade sen och åt middag i Höllviken. Hade lite dåliga besked att smälta och det är alltid mysigt att va med familjen :)

I fredags va det dags att köra bud igen och i "pausen" blev det lite solande, sömn, fika o prat med mamma o pappa. Det va ju grymt fint väder och jag vägrade att sitta inne hela kvällen så jag gjorde kycklingspett och bulgur-röra, köpte cider och svenska jordgubbar och drog med mig Kalle till Pildammarna där vi åt middag :)
Riktigt mysigt! Har man inte balkong får man göra det bästa av situationen!

Vilket vi även gjorde igår. När jag gick för att handla frukost va det sjukt varmt och det kändes somman va utomlands. Så väl hemma bredde jag mackor till oss, packade ner jucie, jordgubbar och tidning och så åkte vi till Beijers Park där vi åt frukost och solade.
Har aldrig varit där innan, men det va en supermysig park, med väldigt lite folk och en liten sjö. Blev sen jobb-sko-jakt som slutade lyckligt innan vi delade på en mjukglass i Slottsparken :)

Igår kväll severade jag på ett bröllop i Lund. Har aldrig gjort det innan, men det gick bra, väldigt avslappnat, och annorlunda. Bruden hade svart klänning ;)

Nu ska jag gå o handla gott frukostbröd, och servera min handikappade man frukost. Han hoppar fortfarande på kryckor stackarn!
I eftermiddag ska vi, och mina föräldrar, till Kalles mamma och Ola på middag :)


Ha en bra dag mina vänner!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0