Meningen?

Innan jag lagade middag idag så skrev jag ett långt inlägg om mina funderingar kring Öland. Men det försvann när jag skulle publicera och jag undrar om det kanske va meningen? Så att jag själv fick ta ett beslut..

Vi skulle egentligen åkt upp idag men efter allt som hänt kände jag att jag behövde några dagar till här hemma. Så Kalle åkte upp själv innan idag och när han åkte va jag inställd på att vi skulle ses först om 2½ veckor när han kommer ner till begravningen, och sen kanske följa med honom upp efter begravningen.

Men efter mycket funderande fram och tillbaka, med noll hjälp och råd :P (Kalle, mamma o pappa sa att jag själv fick bestämma vad som kändes bäst.. lätt när man inte vet :P ) så tog jag ett beslut som känns bra. Och som jag förhoppningsvis kommer stå fast vid ;)

Så i mitten på nästa vecka åker jag upp till Öland. Känns allt bra åker jag hem med Kalle den 11 juli, annars nån dagar innan. och sen åker vi upp igen efter begravingen.

Det är tanken. Och förhoppningen. Sen kan allt hända och saker och ting kan ändras, men jag hoppas att detta blir bra. Det måste det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0