Måndagmorgon

(Internet har strulat hemma så inläggen kommer några dagar sent..)

Hade hoppats, och trott, på bra sömn i natt, då jag sov dåligt i går. Men nej. Kom aldrig till ro och kände mig aldrig riktigt trött.
Känns som att tårarna är slut för en stund o jag känner mig mest bara apatisk just nu.

Va som sagt hos mamma o pappa igår och vid lunchtid kom faster med man dit o vi satt o pratade och en stund efter dom gått kom Kristian o Helena.
Mamma hade varit hos mormor på dagen med morbror med familj och tog med henne hem på eftermiddagen. Så vi hade familjemys och bara var. Fikade, pratade, jag kristian o helena fixade middag
och vi bara rådde om varandra. Precis som det ska va!

Va tungt att lämna av mormor hemma på hemvägen.. Tänk att förlora mannen man varit gift med i 58 år...

Kalle va hemma när jag kom hem och det va så skönt att få va i hans famn igen. Han får mig att känna mig så trygg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0