Idag..

.. har jag gjort följande:

*Vaknat med halsont och känt mig febrig
*Vaknat 2 timmar senare och känt mig frisk :)
*Kört mormor till tandläkaren och handlat med henne
*Fikat med mormor o morfar
*Bakat kokostoppar till mormor o morfar
*Snabbvisit i Höllviken och återigen glömt mina kuddar. Min nacke är inte glad :/
*Lagat riktigt middag för första gången på länge, känns det som
*Städat och organiserat om i Kalles garderob. Samt snott ett par oanvända svarta byxor!
*Klippt Kalle

Nu dunkar mitt huvud pga ömmande nacke och stela axlar, och min ländrygg håller på att döda mig. En stund på spikmattan och sen sova.
Imorgon ska det pendlas en timme på morgonen, för att sen jobba i Lund! Kul att jobba, tråkigt med buss-tåg-vänta-buss.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0