Hycklare!

Den senaste tiden har jag varit väldigt upprörd över en grej och i veckan såg jag en sak som spädde på det hela ännu mer.
Jag förstår inte hur somliga tänker? Jag förstår inte hur man kan skriva och säga vissa saker och sen göra en helt annan sak? Eller snarare inte göra..
Jag önskar att jag kunde säga det rakt ut till personerna det gäller, men det går inte. Det hade kunnat bli så fel..
Jag hoppas bara på att dom tar sitt förnuft till fånga och gör det enda rätta. Vilket ju är så jäkla enkelt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Det är så irriterande när sånt händer, men jag hoppas att det löser sig och att du får en trevlig nationaldag! :)

2010-06-06 @ 14:14:27
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

På min blogg kan du läsa om allt möjligt kul!

Om du gillar den precis som jag gillar din tycker jag du ska följa den via bloglovin :D!



Kram!

2010-06-06 @ 14:42:09
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Malin

Bloggbråk på gång :)?

2010-06-06 @ 14:58:15
URL: http://www.malinsvensson.net
Postat av: Caroline

Haha, ja visst är de fint... ;)



Låter inget vidare med hycklare. Hoppas det löser sig vad det än må vara! När åker ni till Öland förresten?



kram kram

Postat av: Emma

Låter ju inge vidare, men jag undrar så vad det är som gnager dig?! Kram Eskil

2010-06-07 @ 16:52:14
Postat av: Emma

Det är alltid bättre att säga rakt ut, då brukar man få raka svar tillbaka..

2010-06-09 @ 12:32:11
Postat av: hanna

hahaha de tvivlar jag stort på!!



/hanna

2010-06-09 @ 16:44:55
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej söta lillasyster!



Sitter här och läser dina bloggar... Tänk på att det inte alltid är dom som hörs och syns mest, som har dom godaste avsikterna. Däremot så dövar man sitt dåliga samvete genom sin högljuddhet och får alla andra att tro att man är så fantastisk.



Sådan är inte du, och därför håller jag med och förstår att du tycker det är fel!



Många kramar till dig från mig! / H

2010-06-15 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0