Äntligen!

Något av det tråkigaste jag vet är att dammsuga. När jag flyttade hemifrån "ärvde" jag storebrors dammsugare (okej, den fanns kvar i lägenheten..) och den är sämst! Visst, den är liten och tar inte så stor plats, men den sugen riktigt dåligt, plus att slangen åker ur hela tiden. Man fick liksom bära runt dammsugaren för att inte slangen skulle åka ur.
Nu finns ju alternativet att köpa en ny dammsugare, men jag föredrar att lägga mina ynka slantar på lite roligare saker.

Men nu är det slut på svärandet!

Förra veckan tömdes det allra sista i farmors stuga och där fanns en dammsugare!
Den är stor, tung, ful, och smuts-senapsgul. Och grym! All smuts försvinner och du behöver inte punktmarkera dammtussarna!
Jag kommer nog aldrig tycka det är kul att dammsuga, men det kommer könnas mycket bättre i framtiden i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0