14 timmar

Igår jobbade jag i Lund hela dagen och fick en liten uppvärming inför sommaren. Jobbade på lunchrestaurang mellan 10-16.30, varav de sista timmarna i disken, och det va vaaarmt.
Sen bar det av raka vägen till ett koloniområde, också i Lund, där jag o en till serverade på en student.
Va färdigjobbad vid 12-tiden och då va jag helt slut som artist. Förra sommaren va det inget ovanligt att jobba 14 timmar per dag, men jag har vant mig av med det nu :P
Allt gick bra iaf, förrutom att det va sjukt trångt och jag fick nått slags blodsockerfall vid nio-tiden. Fanns liksom inte tid, eller plats, till att äta. Så det fick bli fanta o en bulle med vitlökssås, så va man på benen igen.
Måste va mer ordentlig i sommar om det komemr bli lika långa arbetspass då.


Kommentarer
Postat av: hanna

ja veeeet. vad händer???

2010-06-14 @ 12:39:22
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0