Utomlands?

Jag trodde att regn- och åskovädret igår skulle "dämpa" lite av hettan, men icke..
Var som sagt hemma hos Engo igår och vi satt rakt upp och ner och svettades. Galet. Gick hem vid ett-tiden, i bara linne och shorts och det va så skönt ute..
Varför åka utomlands när det är sånthär väder hemma?! ;)


Igår när jag gick hem så slog det mig att jag glömt att fixa vatten att ta med hem. Hann svära för mig själv i en sekund, sen kom jag på att vi faktiskt har rinnande vatten i lägenheten. Och en riktig toalett. Och en egen dusch. Och kylskåp. Och gott om plats ;)
Man får lite perspektiv på saker och ting efter 2 veckor i husvagn där man bara haft rinnande vatten en kväll, kylskåpet inte funkar och man har nån konstig toalett som man själv måste tömma (rätt snart är jag rädd...)
Men det funkar bra ändå! Visst, det känns lite konstigt att borsta tänderna i sodavatten, men det funkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0