Hemma lite

Sitter hos mamma o pappa i Höllviken och svettas.. Hade förmånen att åka ett hyfsat svalt tåg och när vi steg av i Malmö slog värmen emot oss, kändes som man va utomlands.. Nu Hänger det dock åska i luften..

Hur som helst, åkte ner för morfars begravning imorgon. Mamma hade glömt att sätta i ett band i ena buketten hon gjort så vi åkte ner och fixade det innan. Fick se kistdekorationen, blommorna för mamma o pappa, från oss "barn" från min faster med man, mina kusiner och några fler. Min fina duktiga mamma hade gjort alla blommorna och allt va så himla fint.. Kistdekorationen ser ut som en sommaräng och jag vet att morfar hade älskat det.. Förrutom att han hade tyckt att vi slösat pengar på blommor.. ;)

Vi ska strax köra in till stan, jag o Kalle ska spendera kvällen med våra bästisar, jag med Engo och Kalle med Karin :)
Hoppas på att kunna ha tankarna på annat och ha kul ikväll för imorgon kommer bli en jobbig dag. Jag har fortfarande svårt att ta in det. Känner mig inte redo att ta farväl. Jag väntar lite på att morfar ska komma tillbaka på nått sätt..
Har dragit ut på tiden lite här hemma, annars hade jag velat köra inom mormor på väg in till stan. Har inte träffat henne på 2 veckor nu.. Men vi ses ju hela dagen imorgon iofs :)


Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0