Helena!

Jag glömde en sak igår.
Eller snarare en person.
Som kom in i vår familj för 2 år sen och som vi alla tycker så mycket om.
Som är så duktig, driftig, trevlig, snäll och go.
Som alltid hjälper till och som var till extra stor hjälp i måndags. När vi alla kom hem från begravningen och va helt slut så va det hon som fixade och trixade och såg till att vi fick i oss middag och efterrätt.

Hon har ställt upp för oss alla och främst för min storebror och jag är så glad och tacksam att hon finns!

Fina Helena, du är det närmsta en syster jag har och du är så fantastisk!




Galen storebror och fin Helena :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Louise... Jag blir helt rörd över dom fina orden, och vet inte riktgit vad jag ska skriva...



Men vet du vad? Allt det där du skriver - det är ömsesidigt och jag anser att jag haft tur som fått träffa din bror och hela hans fina familj!



Många kramar till dig!



/ H

2010-07-27 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0