Allsång..

Min kompis Hanna (som för övrigt har en grym blogg ) har gjort en fin video. Jag lärde känna Hanna för... 7-8 år sen på Lunarstorm, där hon hade en Lasse-fansida! vi träffades första gången när jag o Engo va på Skansen 2004 och sen har det blivit fler träffar på Skansen ;) Hanna (och Ida) va gulliga och höll platser till oss (ofta på första parkett) varje gång vi va på Skansen. Plus att hon presenterade mig för Lasse ;)

De senaste åren har jag inte tittat på Allsången, tycker inte det är lika bra längre. För mycket skrikiga fjortisar och för lite allsång.

Den här filmen påminner om alla (6?) gånger jag varit på Skansen, men den påminner också om alla heliga tisdagskvällar jag och Engo hade framför tv'n.. De första åren va vi sjukt strikta och lät ingen annan va med när vi tittade :P

Håll tillgodo! Och missa inte bloggen http://exiback.blogg.se!







Kommentarer
Postat av: hanna

hihi.tack :)

2010-07-07 @ 23:34:37
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0