Vila i frid

Igår somnade fina lilla farmor in. Det känns konstigt, tomt och mina tankar är ständigt hos henne. Jag är så glad att jag fick ha henne i mitt liv så länge, och att hon fick ha ett bra och värdigt liv in i det sista, trots att hon fyllde 98 i oktober. Farmor lämnade efter sig 2 barn, 5 barnbarn och 3 barnbarnsbarn och hon kommer leva vidare länge genom oss alla. Vi glömmer dig aldrig Farmor!

 

"När mommamomma dör, kommer hon åka till himlen och sitta på en moln med hål i, och titta på oss" - Izabel 3.5




Kommentarer
Postat av: Malin

vila i frid lilla Alma.

2010-01-09 @ 16:57:36
Postat av: Emma

vila i frid Alma.. tänker på er alla <3

2010-01-10 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0