Vardag igen

Sådär, då va julledigheten slut!

Jag jobbade i mellandagarna med tog ledigt i måndags o halvdagen i tisdags vilket innebar en hel vecka ledigt! Riktigtskönt, dock inte så bra att man är timanställd...

Har haft en riktigt grym vecka! Nyårsafton firades hos Engo, o vi firade även att hon fyllde 25 den 1 januari! Blev en riktigt lyckad kväll med god mat ;), grymt folk o massa dans! Nyårsdagen inleddes med att vi överraskade Engo med brunch o sen blev det slöande resten av dagen!

I lördags tömde vi lite, men tunga! saker från Kalles lägenhet och vår lägenhet blir bara finare o finare :)
I söndags eftermiddag kom mamma, pappa, lillebror mormor o morfar hit på middag o vi bjöd på ugnskokt lax med potatis o dillhollandaisesås, o smulpaj med glass till efterrätt, sjukt gott om jag får säga det själv :)

När dom åkt hem packade vi lite inför årets första roadtrip! Vi kom fram till Kalles bror i Motala vid midnatt o stannade tills lunchtid i tisdags. Vi hade det riktigt mysigt med promenader i snön, god mat, o massa bus med finaste Ronja!

Igår trotsade ha min stora förkylning o vi gjorde IKEA o Mobilia o kom hem med bl a en sänggavel o sängöverkast! Städade även bort julgranen o det lilla julpynt vi hde o kvällen avslutades med att jag toksomnade till filmen Milk.. brukar slumra till lite när vi tittar på film, men nu sov jag mer än jag va vaken.. trevligt sällskap ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0