Seg?

Igår blev det till slut ett städryck. Toaletten är skinande, sopade golvet o sen fram med duschslangen o skrapan, grymt med kaklat badrum ;)
Och så plockade jag undan klädera, och den rena tvättenm i sovrummet o bäddade rent och plötsligt kändes här nystädat :)

Nu sitter jag i soffan under två filtar och känner mig sjukt seg. Har som vanligt inte hunnit göra något vettigt idag. Eller hunnit och hunnit. Vaknade vid nio, en kvart innan klockan ringde, sen låg jag ändå  o snoozade till tio, därefter blev det frukost i soffan o sen fastnade jag framför tv'n och datorn. Och nu är det dags att fixa lunch o göra mig iordning innan jag ska traska till jobb.
Får verkligen inte ett skit gjort innan jobb. Solen skiner och det är perfekt promenadväder, men inte har jag varit på nn promenad inte. Suck. Hatar hatar hatar att jobba kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0