Så länge...

En årskrönika kommer som vanligt, men det dröjer lite... Här kommer en liten lista så länge iaf.. ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag bodde o jobbade på Öland i 3 månader, och jag blev sambo :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig gett något nyårslöfte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin, o så fick Johanna o Gabbe lilla Philip!
4. Dog någon som stod dig nära? Inte dog nej...
5. Vilka länder besökte du? Spanien (Mallorca), Tyskland o Danmark ;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb som jag verkligen älskar och pengar :P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hmm, nej
8. Vad var din största framgång 2009? Lämna tryggheten o åka till Öland
9. Största misstaget? Minns inget ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Fökylningar som vanligt, misstänkt blindtarm innan jul..
11. Bästa köpet? Svarta stövlarna i Kalmar
12. Vad spenderade du mest pengar på? I somras va det bensin, suck. Annars mat skulle jag tro ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massa saker, överlag Kalle, vänner o familjen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Korven, tjocka korven :P haha, annars vet jag inte..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare är jag rädd.. stundtals iaf..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat folk som betyder något
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat och oroat mig
18. Hur tillbringar du julen? Firade hos mamma o pappa med bröderna, Helena, mormor o morfar, morbror o kusinerna :)
19. Blev du kär i år? Jag fortsatte att vara kär ;)
20. Favoritprogram på TV? Grey´s och How I met your mother
21. Bästa boken du läste i år? Tror inte jag läst en endaste bok...
22. Största musikaliska upptäckten? Inte va det alla coverband på Böda iaf ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte va jag önskade mig, men vet att jag hade en grym dag!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nope
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kalle bjöd på pannkaksfrukost, va sen ledig från jobb på dagen. Hade släkten hemma på kalas på kvällen och när dom gått överraskade Kalle mig med att ta med mig till en svit på Savoy!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert, men det kan man inte göra något åt nu :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vilken stil? haha
29. Vad fick dig att må bra? Kalle!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alla ;)
31. Vem saknade du? Engo när hon va på Mallis. Mamma o pappa när jag va på Öland


Hmm, det här va kanske lite tråkigt, men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0