Mac?

Till min dator går det inte att ansluta tll trådlöst internet, vilket innebär att jag använt Kalles MacBook sen vi flyttade. Gillar den sådär. I början va det jobbigt men tangenterna, olika avstånde jämfört med min, fast dom är sköna att skriva på :)
Sen gillar jag inte att fönsterna ibland "försvinner" när man råkar flytta musen för långt, och inte heller att här inte finns nått vettigt program att kolla på bilder. Dom blir helt små och det är krångligt att bläddra! Plus att alla mina bilder ligger på min dator.

I fredag på jobb upptäckte jag dock en sak. Jag skulle skriva in en kunds e-mailadress och skulle skriva @ och tryckte in dom tangenter man gör på en Mac, istället för "rätt".. Kalle blev mycket stolt när jag berättade det ;)

Hur som helst så saknar jag min dator.. och kalle saknar nog att få ha sin dator ifred ;)
visst kan man fixa nått usb-tjosan så man kan ta emot trådlöst internet?


Kommentarer
Postat av: C

Mac är ju Gud! :D

2010-01-19 @ 10:22:06
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0