Ångest

Stannade hemma från jobb idag också. Normalt sett ser jag sånt som ett misslyckande o blir ledsen, men nu är jag fortfarande bara helt tom.

Messade Kalle nyss o sa åt honom att tvinga ut mig på en promenad när han kommer hem från jobb. Måste komma ut o få frisk luft o skaka av mig lite ångest. Fast först lär det väl komma mer ångest. Suck, jag blir så trött.

Det värsta är att jag vet att den enda som kan få mig ur detta är jag själv. Självklart behövs, och hjälper, stöd från andra, men i slutändan hänger det på mig själv.

Funderar på att skriva ihop den där årskrönikan nu.. Kanske inte bäst tillfälle att gör det, gå in i ett nytt år fylld med ångest. Men jag får iaf nått att sysselsätta mig med.. Och kan kolla igenom gamla minnen, förhoppingsvis en massa bra..
Ja, så får det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0