5 Dagar

Snart avslutar jag 5 dagar utan kolhydrater! Eller, utan pasta, ris, potatis, bulgur, mjöl osv..
Det va hög tid för utrensning o kickstart o det har gått ganska bra, i onsdags va det lite jobbigt, men jag kämpade på, morötter, nötter o lite mörk choklad har hjälpt mig!

Johanna är på väg hit på kvällsfika, jag tänkte lyxa till det med sourcreme & onion-cashewnötter, o 81 % choklad, men inget annat!
På mormor fyller mormor år o det blir tårtkalas.. Lämpligt :P Kommer unna mig lite tårta då, man kan inte sluta leva, sen nästa vecka får jag se hur jag gör, kanske klarar en vecka till utan kolhydrater, men det är jobbigt när man inte är så förtjust i grönsaker.. blir dyrt att bara äta kött :P

Ska komma igång med träningen så smått också. Hittade en yoga-dvd här hemma, ska testa den en dag o se om det är nått för mig. Tror inte det, men man vet aldrig skönt att kunna träna hemma iaf ;)


Jag har ett mål uppsatt som jag vill ha klarat om en månad, sen satsar jag på at hålla den vikten i en månad o sen föhoppigsvis kunna tappa lite mer. Skulle va sweet om jag fick på mig fler jeans än dom jag köpte i höstas ;)
Men vi får se, det går ingen nöd på mig, och med tanke på allt som hänt på sistonde så är det bara till att konstatera att det finns betydligt viktigare saker att tänka på än vikten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0