Mysdag!

Lite sent att skriva om nu kanske, men jag hade en så himla mysig dag i torsdags!

Dagen började med att jag fick ett samtal om att jag fått jobbet som jag sökt och trots att det nästan va klart så va det ändå skönt att få det bekräftat!

Engo kom förbi lagom till jag kollat klart på Våra Bästa År ;) Satt o pratade massa o åt sen moussaka o tzatsiki till lunch.. :)


(Måste skryta om att jag lagade allt först, varvade det i formen o voila! Perfekt måttat ;) )

Vi begav oss sedan in till stan. Först till Kalle på Residens, sen gågatan ner till Triangeln o så tillbaka igen och in på Hollandia där vi långfikade i flera timmar med kaffe, te, och goood tårta!



Kvällen avslutades med ett par timmas prat hos fina Johanna! Precis vad jag behövde, dagen före en väldigt tung dag..



Dom här fina rosorna piffade upp vår lägenhet några dagar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0