Rent

Vaknade rejält förkyld, och toktrött, igår. Men att sjuka sig tredje dagen på nya jobbet känns inte helt okej. Så jag pallrade mig upp. När jag gjorde mig iordning inåg jag att det va dags för städning och eftersom att Kalle ska stå på mässa hela dagen idag, insåg jag att jag skulle få städa hela lördagen, trots att jag bara längtade efter att få vila..

Kommer hem från jobb, sen hur hallgolvet fortfarande är lite blött efter moppning.. Jodå, Kalle (som va ledig igår) hade städat hela lägenheten!
Riktigt storstädat. Diskat, ställt in all disk, plockat undan, lagt in kläder (både mina o Kalles) i garderoben, gjort småfix som att spika upp fotoramar, satt upp en spegel, spikat fast sladdar, och slutligen dammsugit och moppat..

Att få komma hem genomförkyld och trött till något sådant va heeelt underbart.. Jag har världens finaste sambo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0