Plötsligt..

Idag på jobb gick det lite segt och jag va lite deppig över det och plötsligt byttes låt på datorn.

Inledningen till Gabriells sång spelades och känslorna kom direkt. Den låten va den första som spelades på farmors begravning..
Har inte skrivit nått om begravningen än, vilket kanske är lite konstigt eftersom jag skrivit en del om farmors bortgång. Men det kommer ett inlägg, måste bara få rätt på bilderna..

Hur som helst så hamnade alla känslor på utsidan när jag hörde låten. Bad en kollega som sitter bredvid datorn som spelar musik, men han gillade den o ville inte byta... Förklarade läget och jag såg hur han skämdes.. Helt i onödan, sånt kan man aldrig veta.


Konstigt hur musik kan påverka en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0