Nytt jobb

Igår började jag på mitt nya jobb. Förrutom att jag kände mig smått förstörd efter ännu en natt med väldigt dålig sömn, grymt illamåande och dessutom va förkyld, så gick det bra! Dock skönt att det bara va en 4 timmars, inklusive 1 timmes lunch ;)
Idag fortsatte utbildningen och efter lunch fick vi börja ringa. Imorgon blir det första riktiga jobbdagen och det känns bra att det redan är fredag ;)

Ska bli spännande att se hur det kommer gå. Detgäller att prestera ganska direkt, både för att vara kvar, och för att vilja va kvar. Endast provisonsbaserad lön är risky, men möjligheten att tjäna bra pengar är stor.. Så vi får se :)
Bäst av allt är att jobba dagtid. Helt underbart att ha kvällen fri, laga mat tillsammans med Kalle osv..

Nu hade jag tänkt ta en varm dusch, packa lunchåda och sen gå o lägga mig.. blir väl nått avsnitt av How I met your mother också ;)

På tal om lunchlåda så lagade vi förresten Flygande Jakob idag.. Sjuukt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0