Inget internet

Kalles hårddisk har kraschat och min dator är som sagt itne mottaglig för trådlöst internet, så vi är internet-lösa hemma, därav utebliven bloggning.

Men på jobb finns det internet ;)

Har gått lite segt på jobb nu i början på veckan, men det måste helt enkelt vända! Annars trivs jag väldigt bra. Och jag ääälskar att jobba dagtid!

I lördags fyllde Kalle 30 (såg ni honom i tidningen?! :P) och jag tyckte att champagnefrukost va ett bra sätt att starta dagen på! Goda frallor, gott pålägg, yoghurt, o plättar med jordgubbar o glass, och champagne!

Sen slöande sen en stund innan mamma o pappa kom förbi med lite presenter och även semlor! Blev mysfika o när dom körde hem släppte dom oss på Mobilia där Kalle bytte några presenter ;)

På kvällen kom Erik, Jonas, Gabbe, Johanna, Engo, Charlie, David o Lovisa hem till oss. Blev ett glas bubbel innan vi åkte till St Markus vinkällare där vi satt i flera timmar och åt av deras fantastiska buffe!
Drinkar på Fridays, där Kim, Patrik o Johanna mötte upp fick avsluta kvällen, och dagen, för oss :)


Nästa firande blir nästa lördag, på min födelsedag, då vi firar min 25årsdag, o Kalles 30årskalas med släktkalas, ska bli himla mysigt o få samla alla :)


Kommentarer
Postat av: Frågetecken

mmmhmm

nice

2010-02-26 @ 11:37:45
Postat av: hanna

haha, javisst måste larsa få va med i bloggen ibland ;)

2010-03-02 @ 18:25:31
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0