Söndag

Hade en riktigt bra dag igår! Eller, att gå i stan med skor som plötsligt läcker, och letaletaleta julklappar va kanske inte det mysigaste man kan göra, men sällskapet va det bästa och till slut hade vi fixat 4 av 5 julklappar!

Hem o vila lite i soffan o sen tog vi bussen till Drottningtorget där vi åt på Intermezzo. Ingen av oss har varit där tidigare, men vi va sugna på att testa nått nytt. Och vi blev riktigt positivt överraskade! Gott o prisvärt :)

Tog oss sen in till stan o Rasoir (Savoy) så vi tog en drink. Satt en kille o spelade piano o sjöng där o det va riktigt mysigt!
Efter en stund bytte vi dock det mysiga mot mer röj på Fagans där Emma, Jocke o deras Vegasgäng höll hus.
Nån timme där o sen vidare till Hipp där vi dansade loss!
Sen från ingenstans tappade jag helt humöret, kanske kom på att jag skulle upp åtta idag? ;)
Vi traskade iaf hemåt, jag mös av snön och Kalle svor över den :P

Var vansinnigt trött när klockan ringde efter 5 timmars osammanhängande sömn (vaknade hela tiden, rädd för att ha försovit mig), men väl på jobb va humöret på topp! Vilket jag har insett är lite provocerande. Att komma in i köket och sjunga jinglebells med världens leende ger en mördarblickar tillbaka haha :)


Nu ska jag göra lite varm choklad o äta lussebullar medans jag slår in julklapparna vi köpte igår.
Imorgon är det soooft jobbdag, 11-17, sen ska jag träffa Malin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0