Snart slut

Imorgon är det dags för jobb igen o det känns lite segt, men samtidigt har jag haft en så skön julledighet!

Igår va även pappa sjuk o mamma sa på morgonen att dom båda skulle va säng/soffliggande hela dagen. Så jag tog med med Iris o lillebror o körde hem till mormor. Vi fikade o bytte julklappar och hade det mysigt. Jag passade även på att sova lite middag ;)

Väl hemma igen fick jag o lillebror äta julbord av rester själva, mamma o pappa hade ingen aptit :P
Sen blev det mys i soffan resten av kvällen.

Hela dagen (inkl när jag minihandlade på Willys) gick jag klädd såhär:



Jag älskar mina nya pyjamas :)


Idag har vi varit en liten sväng i stan. Mamma o pappa skulle köpa en ny cd-spelare o vi begav oss till Mediamarkt, men vände innan vi ens kommit in till parkeringen, sjuuuuka köer! På El-giganten va där mycket lugnare.


Jag ska strax laga söndagsmiddag, kyckling, sås o potatismos o sen ska jag nog träffa Emelie hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0