Rim

Fick som sagt världens finaste rim av Kalle igår. Det va både roligt, fint, bra, kärleksfullt och personligt och jag vill dela med mig av det, så att alla får se vilken fin man jag har..
Men hela rimmet känns på nått sätt för personligt, och för långt :P

Men två stycken kan jag bjuda på :)

Midvinternattens köld är hård
Kalle i tårna har driv-is
Söker bland smycken och päls av mård
Gåva till älskade Lou-ise

- - -

Paniken i sökandet ökar konstant
Men kärlek ska inte bevisas kontant
Att med gåva för korvören visa sin lycka,
jag överväger att julklappen knycka

- - -


Så himla bra är han! Och så fick min max-100-krs-julklapps-regel sig en känga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0