Onsdag

Hur sjutton blev klockan halv elva?! Känns som jag nyss kom hem från jobb.. Iofs kom jag ju inte hem förrän halv tio så jo, det hänger väl ihop :)

Körde till kyrkogården efter jobb för att tända ljus. Hos morfar fanns det spår att gå i fram till stenen och så hade mamma grävt fram ljuslyktan :) Hennes ljus brann fortfarande så jag sparar mitt. Gjorde ett hjärta i snön där stenen ligger iaf...

Körde sen bort till östra kyrkogården där farmor ligger. Men det va det stängt? Grindarna stängs 18.00 på vardagar. Vet inte om man kunde gå in nånstans, men det är en bit att gå och mamma har sagt att jag inte får va där när det är mörkt ;)

Får bli att jag kör dit imorgon istället innan jobb. God Jul-ljus och ett-års-ljus. Inte ett år sen farmor gick bort, men imorgon är det ett år sen jag träffade farmor sista gången. Helt sjukt att det gått ett år redan.
Denna julen kommer kännas så konstig. Så tom. Så fylld av saknad.


Nu ska jag börja packa lite. Åker ner till mamma o pappa direkt efter jobb imorgon och stannar där tills på måndagmorgon. Ska bli jättemysigt! Kalle är redan på väg till Öland så det blir en ensam natt här hemma :/



Kommentarer
Postat av: Malin

Lite mindre än hälften. Jag har tjänat sjukt mycket om man säger så. ;)

2010-12-23 @ 07:50:34
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0