Måndag!

Då kör vi igång en ny vecka, som ska bli så mycket bättre än förra.
Den artade sig iofs under helgen, men det har varit tungt, jävligt tungt. Men med världens bästa pappa och en grym chef och några underbara kollegor så blev et jobb både fredag, lördag o söndag.
I lördags va det dessutom julfest på jobb, som jag vissderligen jobbade på. Vi hade dock kul ändå, de enda jag saknade va att få klä upp sig.. Men det kommer fler tillfällen :)


Om en stund kommer mamma hit, ska handla lite mat först till tjejmiddagen imorgon o sen blir det julklappsshopping, mysigt!

Och ikväll ska vi köpa gran, jag har längtat i flera dagar!!





Glad Lucia förresten! Tyvärr inget lussande för mig iår... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0