Lördag

Idag har jag en extraledig lördag, då fina Kajsa erbjöd sig att jobba istället för mig :) Ska strax dra upp Kalle o så blir det mysdag i stan.
Kalle ska fixa sina julklappar, jag är däremot klaaaar! Handlade det sista igår o det känns så skönt. Fast nu kom jag precis på att jag ska fixa en till :) Men den är bara ett samtal bort!


Hade som sagt tjejerna här på middag i tisdags. Åt kalkon (och BRYSSELKÅL som alla tydligen älskade...) och grymt god äpplekaka! Och så hade vi julklappsleken och pratade och skrattade och jag samlade massa bra energi!

I onsdagskväll blev det sen after work och lite avskedsparty för våra österrikare som ska åka hem. Hade väldigt trevligt, trots att jag va grymt trött. Vilket inte är så ovanligt nuförtiden, är jämt sjukt trött. Kanske brist på solljus?


Nej, dags att dra upp Kalle. Har Musikhjälpen på i bakgrunden och ser att det är massa folk i stan. Och massa snöö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0