God Jul!

Då va det julafton idag och jag undrar hur det redan kan va det? Var ju nyss första advent!


Kom ner till Höllviken vid kvart över nio igårkväll, lagom kul att jobba stängning på lillejul. Men vi gjorde det bästa av situationen och hade lite glöggmys i köket :)

Lillejul i Höllviken = Puben! Dock inte i år, 100 kr i inträde för "rock-jul" (?) lockade inte, så det blev Millennium, där man för bara 50 kr fick dansa loss till bästa Stämbandet!

Stämningen va på topp och förrutom några sjukt störiga människor som va tvugna att knuffas heeela tiden så va det en grymt lyckad kväll!
Så lyckad att jag idag har huvudvärk - trots att jag körde igår :P


Nån annan som inte mår bra är mammi. Hon har åkt på en släng av magsjuka så släkten är avbokad. Får se om storebror o Helena, och mormor vågar sig hit, annars blir det jag mamma pappa o lillebror, inte fy skam det heller :)


God Jul på er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0