Diss

Lite saker som jag stör mig på just nu..


- Mitt dåliga immunförsvar, innan jag hinner bli helt frisk blir jag sjuk igen

- Allt jävla salt på gatorna, jag är inte helt förtjust i dom vita ränderna på mina skor

- Folk med dubbelmoral

- Våra grannar som alltid ställer sina soppåsar i trappen, bajsblöjor luktar!

- Att jag tydligen inte bokat tvätt-tid imorgon

- Folk som kö i 30 km/h, bara för att det är minusgrader. Håll er inne, eller åk buss om ni inte kan köra bil!

- Att mina blommor vissnar trots att jag vattnat dom så mycket/lite som man ska

- Att det ALLTID finns disk i vasken...

- Och att det alltid är skitigt på vår badrumsgolv, oavsett hur mycket och ofta man städar där.

- Folk som inte har reflexer, varken på sig själv eller sina hundar. Hur trorni att ni ska synas när det är beckmörkt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0