Dan före dan före dan före dan..

.. väl? eller? Svår räkning det där. Det är snart julafton iaf!

Köpte en julklapp till mig själv igår, en mysig pyjamas. När jag såg den längtade jag direkt efter att få mysa runt i den hemma hos mamma o pappa i jul :)

Träffade som sagt Malin igår efter jobb och förrutom lite julklappsshopping blev det middag på Fridays. Gott, men så himla overpriced!

Sen blev det mysfika med lussebullar o varm choklad här hemma. Och så slog vi in julklappar. Det gick bättre för vissa än för andra... Haha!




Dagen idag har börjat grymt bra. Pulsade bort till Engo, grävde ut Fajan o körde sen till Savoy där vi åt grym frukostbuffé. Lite lagom lyx en tisdagsmorgon :)




Snabbletade efter nått att ha på mig på julafton sen, men hittade inget julrött som jag tänkt mig. Får hitta nått här hemma :)


Nu ska jag slöa en stund till sen blir det jobb!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0