Bitch is back!

Jag tog mig ur min svacka rätt bra. Mamma hämtade mig i fredags, va på kalas hos kusin Linda, sov i flickrummet o sen va jag tillbaka på jobb i lördags.


Bloggen går i vågor som vanligt. När jag har mycket att göra och känner mig stressad måste jag prioritera bort vissa saker och bloggen känns rätt självklar att prioritera bort då.

 


I lördags efter jobb va det bara hem o göra mig iordning o sen dansk/svensktjulbord hos Stine, som hon ordnat med Engo. Blev en väldigt lyckad kväll med god mat, julklappsleken och många skratt. Inte minst när jag o Henkan gick loss på godiset haha!


I söndags kom Kalle hem från Öland så efter jobb blev det advents/söndags-mys här hemma. Peppisar, häxglögg o bara vi!

 


Hade lånat bilen i helgen så i måndags körde jag hem o lämnade den. Och jisses va det va snö i Höllviken! Så himla mysigt :)
Jobb på eftermiddagen och jag va hemma först vid kvart över tio.. :/


Igår efter jobb drog vi ihop ett gäng för pulkaåkning! Fast ingen hade pulkor så vi samlade ihop lite skyltar istället som vi åkte på :) Riktigt kul hade vi!



Varm choklad med rom fick värma oss :)


Idag fick jag sluta tidigare och jag visste att Engo va ledig så det blev en fika i stan, mysigt!

 

Har varit ensam här i kväll, Kalle har nått kundevent, och det har faktiskt varit skönt. Suttit i soffan,läst ikapp lite bloggar, vilat lite. Har inte haft tv'n igång utan haft det helt tyst. Det behövs ibland, speciellt när man har folk och ljud kring sig hela dagarna på jobb.



Nu ska jag titta klart på Greys sen blir det nog sängen, va sjukt trött i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0