2010lista

I år ska jag bannemig skriva en årsresumé! Men inte idag, idag blir det en lista o sen ska vi fortsätta med förberedelserna för kvällens storslagna middag här hemma ;)



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massa smågrejer, men inget stort
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig nyåårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Henkan o Jocke fick fina Alwin!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min älskade farmor o morfar...
5. Vilka länder besökte du? Danmark o Tyskland :)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Inre lugn..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 8/1 o 19/6, då dog mina fina...
8. Vad var din största framgång 2010? Nya jobbet?
9. Största misstaget? Alla gånger man gav upp antar jag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inga störra fysiska grejer
11. Bästa köpet? Mina jeansshorts användes flitigt i somras!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat antar jag :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner, familj o Kalle såklart, men inga specifika grejer
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Fanta o Rose kommer alltid påminna om sommaren iaf :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, helt klart
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig i kragen och rykt upp mig o försökt leva!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sörjt, mått dåligt o grävt ner mig
18. Hur tillbringar du julen? Med närmsta familjen :)
19. Blev du kär i år? Fortfarande förälskad i min fina Kalle :)
20. Favoritprogram på TV? Greys o matlagningsprogram :)
21. Bästa boken du läste i år? Läst en halv bok o den va ingen höjdare...
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Att morfar skulle orka va med på kalaset :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte om jag önskade mig nått specifikt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hotellfrukost på Savoy o sen förberedelser för vårt gemensamma kalas på kvällen, hade 35 middagsgäster här hemma :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inga dödsfall och ett bra jobb
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bekväm :)
29. Vad fick dig att må bra? Som sagt, Kalle, vänner o familj. Och vissa dagar på Öland :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är alltid sugen på alla kändisar :)
31. Vem saknade du? Farmor och morfar!



Dags att duka! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0