Solig tisdag!

Eftersom jag spenderade hela gårdagen slöandes i soffan så sov jag inte så bra i natt. Somnade på spikmattan först dock, riktigt skönt! Men sen har jag vaknat o bökat omkring en massa. Saknat kalle brevid mig i sängen o känt mig pigg. Smällar man får ta när man slöar hela dagen :)

Vaknade iaf till solsken och idag kommer bli en bra dag! Om en timmes tid tar jag bussen till Vellinge för att träffa fina Henkan o Alwin! Ska bli så mysigt att träffa dom! När dom sen tröttnat på mig tar jag bussen till Hököpinge för att hälsa på lilla mormor. Ringde henne igår o frågade om hon ville bjuda mig på middag :P
Och har jag tur så kommer Kalle hem från sin kurs redan i kväll, annars får jag reda mig själv en natt till. Vilket jag iofs behöver. Tror inte jag sovit själv 2  nätter i rad i lägenheten nångång. Brukar alltid flytta hem till mamma o pappa om Kalle ska iväg ;)

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0