Mysdag

Idag va jag duktig o gick o skrev in mig på arbetsförmedlingen! Ska ju skriva på papper för nya jobbet om en vecka, men jag har lärt mig att man måste va inskriven så fort man är arbetslös, vilket jag ju är nu (fast jag ser det mest som semester ;))
Sen mötte jag upp mamma o lillebror o så åkte vi till Mobilia där shopping väntade. Har varit med med lillebror o handlat innan och det är inte det lättaste kan jag säga. Allt måste sitta peeeefekt om han ska va nöjd. Jag o mamma skulle hjälpa honom att köpa jeans härromåret och jag skojar inte om jag säger att vi var inne i stan 3 olika gånger i alla affärer och det va ett mindre kul uppdrag :P
Men idag gick det bra och när vi ändå va inne i killaffärer så handlade jag 2 tröjor till Kalle :)
Jag köpte även lite blommor till lägenheten och ett par sjukt fina skor! nersatta från 599 kr till 180 kr! Visar bild imorgon :)

Följde med ner till Höllviken sen, har solat lite, ätit middag med familjen och tagit ett dopp i poolen!



Duktiga pappa har gjort nästan allt själv!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Välkommen hem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0