Fab weekend! del 1

Åh vilken fantastisk helg det har varit! Igen!

Jag o Kalle tog tåget upp till Kalmar i torsdags när Kalle slutat jobba. Förresten! Om man köpe 2 tågbiljetter, samtidigt, och betalar extra för garanterad sittplats, borde man inte hamna bredvid varandra då? Vi hamnade rygg mot rygg? Jaja, bytte platser sen iaf :)

Blev hämtade av fina Erik i Kalmar och på väg upp till Löttorp fick grabbarna va lite manliga o hjälpa en helt hysterisk tjej som kört på ett rådjur. De letade efter rådjuret i säkert 45 min innan innan tjejen fick ut sig att hon nog bara snuddat till det vid benen... Hon blev hämtad, polisen underrättad o vi åkte vidare.

Spenderade kvällen på Kalk, vi tre. Killarna drack öl o spelade gitarr och jag slöade.. Blev kvar till 3 och kom hem till en iiiiiiiiskall husvagn där dörren hade stått öppen. Det va 11grader ute så ja, jag vet inte vad det kan ha varit i husvagnen, 16-17 grader? Kallt som tusan iaf! Låg nära nära Kalle hela natten och spände mig så mycket så jag va helt paj i kroppen i fredags när vi vaknade.

Blev en långfrukost med svärfar o Yvonne innan det va dags för Kalle att åka till Kalk för att börja med förberedelserna. Jag följde med o strax kom fina My dit! Hängde lite dit, lagade lunch till killarna o sen åkte vi till Böda Sand. My visade mig runt på campingen och så lekte vi en massa! Hoppade på luftmattan, gungade och åkte linbana!

Åkte sen bort till Kalk där det strax började ramla in folk och det fortsatte komma folk då o då under de kommande timmarna.
Vi åt fantastisk god chili med hembakt bröd som Erik gjort, drack vinn, pratade o hade det trevligt. Och så fort nån kom så va det nån man kände, eller nån annan kände. Sjukt mysigt kändes det! Vid elva-tiden kom Frida o det va så himla kul att se henne igen!

Myskvällen övergick i party o det blev en massa dansande. Bl a gjorde jag o Johanna en väldigt gripande och fin dans till Bohemian Rapsody.. tyvärr va det ingen som kollade på oss haha!
Kalk stängde kl 1, och då fick dom 5 utomstående som va där gå, sen fortsatte vi som va där för 30årsfesten. Vid halv fyra va jag så trött o frusen att jag gick in på personaltoan o satte mig i brassestolen som står där inne :P
Fick skjuts hem, medans Kalle o lillebror Erik beslöt sig för att GÅ de 5 km hem.. Ett försök att nyktra till.. :P
Inte lika kallt i husvagnen, men jag somnade med t-shirt på, samt 2 påslakan och 2 filtar ;)
Klockan va kvart över fyra och första festdagen va över...



Kommentarer
Postat av: My

:) Tack för helgen!! :)

2010-08-31 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0