Besök

I lördagskväll kom mamma o pappa hit! Jag slutade redan vid nio på jobb och mötte upp dom för middag på Kalk.
I söndags gick jag upp tidigt (halv nio :P) och åt frukost med dom vid Hornsjön, där dom bodde. Sen flängde vi i affärer men som vanligt va det bara pappa som hittade nått att köpa :P
Mötte upp Kalle och svärfar Kjell vid Böda Hamn och åt lunch innan vi fortsatte med shoppingjakten ;)
På kvällen kom mamma o pappa o åt hos mig på Svea och jag fick möjlighet att skämma bort dom lite :)

Blev frukost tillsammans igår igen och lite sightseing innan vi hämtade upp Kalle och tog en fika. Sen va det dags för mor o far att köra hem igen :/

Supermysigt att ha dom här, tyvärr har jag inte hittat laddaren till min kamera än.. Funderar på om jag ens tog med den?

Idag regnar det, och jag är ledig, så jag myser runt lite på Kalk. Ska snart hem ioch städa husvagnen för ikväll kommer bästa Engo hit!
Hoppas att det blir uppehåll från ikväll o fram till torsdagkväll! Åker och hämtar henne i Kalmar vid nio, sen inom Kalk och hämta upp folk o sen blir det Böda Hamn och Kroken ikväll, är det tänkt. Ska bli så himla kul att ha henne här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0