Valborg

Parkerad i soffan under en filt sen några timmar tillbaka. Innan dess sov jag ett par timmar efter en härjig, stressad och jobbig morgon o förmiddag.

Kalle är på fest med hans bror+sambo, hos deras kompis o jag skulle följt med, men är varken sugen på fest eller träffa massa folk, och framförallt inte nytt folk.

Så jag deppar och tråkar här hemma istället. Har bara ätit 2 mackor o lite fil o havrefras idag så jag är grymt hungrig. Har bestämt mig för att slå till på pizza idag, och pizzerian ligger verkligen precis under oss, men ändå har jag inte fått tummarna loss att ringa o beställa o sen gå ner och hämta den :P

Blir nog att smälla på en film sen. Eller kanske sex and the city-maraton? Ändå inget vettigt på tv. Slökollar på Så ska det låta nu. Gillade det mycket innan, men nu har det tappat, vet inte varför.. sjukt tråkiga gäster idag också.

Imorgon blir det brunch med svärmor, Anna o Erik o på kvällen ska fina Johanna firas på Debaser, så då ska festhumöret vara på plats!


Nu blir det en Calzone-beställning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0