Tröttis..

Igår när klockan ringde va jag helt slut.. Min jäkla axel hade hållt mig vaken och jag ville bara sova vidare :/ Men det var bara till att pallra sig upp o traska iväg till gymmet..
Körde sen ner till Höllviken för att köra blomsterbud och åkte därefter med mamma till Trelleborg. Vi handlade mat och när mamma sen skulle till Optikern va jag så trött att jag stannade i bil o sov lite :P

I natt sov jag bra, men va ändå lika stentrött när Kalle tvingade upp mig.. Gymmandet blev dock lite bättre idag då jag kunde spana in när Andreas Carlsson från Idol-juryn tränade samtidigt som mig :P

Kör bud även idag och efter förmiddagens bud åkte jag hem till mamma o pappa o sov lite framför tv'n.. Ikväll måste jag gå o lägga mig i tid för imorgon ska jag minsann va pigg!

Bodypump kl 11, kl 14 ska jag hämta mormor o 15 är det Vårkonsert i Malmö Arena med Sanna Nielsen, Thomas Petersson, Gunhuld Carling (vem?) och Lasse Berghagen! 
Finaste Kalle överraskade mig med biljetterna för några veckor sen när jag va nere o mådde dåligt. Han hade tänkt va snäll och även följa med, men insåg sen att konserten va kl 15, på en onsdag?!
Jaja, är väl ända bara pensionärer som är intresserade ;) Ska bli himla mysigt att gå dit med mormor :)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0