Slö

Helt sjukt så slö jag är.. Man får verkligen inget gjort när man har mycket tid. I alla fall inte jag. Jag har ovanan att vänta in i det sista, med det mesta.
Som igår. Vi kom hem lite efter sex. Lite efter tio ställer jag mig o bakar bullar. Tog ut sista plåten halv tolv. Bra där!

Det diskuteras om vår lägenhet (och alla andra i huset så klart) ska bli bostadsrätt o vi va på ett möte om det för en månad sen. Idag va det dags igen och på lappen stod samma anvisning om plats som sist. Kalle är på fotboll med jobb så jag traskade dit själv. Kommer fram o går in, och möts av nån handikappdans?!
I övrigt va stället helt öde. Gick runt hela byggnaden o letade efter fler lokaler, men icke. Tänkte att jag kanske tagit fel på dagen, så jag gick hem igen. Men jodå, rätt dag va det, men ja, jag hittade helt enkelt inte mötet!

Min mage har börjat strula. Dom senaste dagarna har jag börjat få magknip titt som tätt. Ofta efter jag ätit. Konstigt. Jag kanske får joina stressmage-gänget? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0