Påsk

Kalaset igår va lyckad. God mat, svingod efterrätt (vit chokladkladdtårta med jordgubbssås) o massa barn :)

Mina långa tupplur i går gjorde att jag sov dåligt i natt.. men men, hade inte ställt nån klocka ändå o sov heöt enkelt tills jag vaknade. Vilket iofd va när Iris skällde på killen som säljer Kvällsposten ;)

Om en timme kommer mormor o morfar hit och även storebror o Helena. Ska bli supermysigt. Har varken träffat eller ens pratat med mormor o morfar sen kristians kalas för 2 veckor sen så det är verkligen hög tid nu!
Önskar att Kalle va med också.. Men det är smällar man får ta när man har en man som driver restaurang o nattklubb på Öland :)

Har precis gjort klart mina livs första cupcakes. Har bakat oändligt mycket i mina dar, men cupcakes har det aldrig blivit. Kanske för att jag misslyckats med muffins de få gångerna jag försökt. Men nu har jag en finfin muffinsform o då går det mycket bättre :)
Har blivit väldigt baksugen på sistonde, synd bara att man inte kan äta hur mycket kakor som helst :P

Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Blir ägg o sillmacka till förrätt, flygande jakob till huvudrätt o mina blåbärs o citroncupcakes till efterrätt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0