Onsdag

Frukost intagen och magen börjar göra ont. Skumt.

La mig på spikmattan igårkväll ihop om att slappna av o kunna sova. Och visst slumrade jag till på den, men att somna på riktigt sen va svårare. Somnade, vaknade, somnade, vaknade osv..
Klockan 5 gav jag upp. Då kände jag mig tvärvaken. Så jag satte mig i köket o åt digestivekex o läste sydsvenskan. Tänkte diska sen men ville inte väcka kalle. La mig i sängen o läste en stund o vid halv sju gav jag sovandet ett nytt försök.
Konstigt nog va jag ändå inte jättejättetrött när klockan ringde..
Jaja, det vänder väl snart, brukar ju ha sömnlösa perioder då o då.

Planen idag va att åka till Trelleborg med mamma o sen, äntligen träffa fina Coco. Minns inte ens när vi trffades sist, men det va några år sen iaf.
Men Coco va sjuk o mamma kände inte för Trelleborg  så det blidde inget med det.

Men jag hänger inte läpp, för om en stund ska jag traska in till stan o möta Eskil, Caroline, Jocke och ALWIN! Åh, ska bli så kul att träffa det lilla underverket! Kan inte fatta att Caroline, som jag känt sen vi va 6 år, har blivit mamma. Galet, men superkul!


Och ikväll blir det möte, va visst inte 7 april igår.. :P


Kommentarer
Postat av: C

Hej min vän!

Så dumt att jag inte mår så bra, dock mår jag bättre nu än imorse.

Men hoppas att vår dejt blir av snart ändå, det har gått alldeles för många år!! Skrämmande ;) Hoppas du har en fin dag. Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0