Lojse ryter till ;)

Har tvätt-tid som sagt om är just nu sjukt lack.. Samlade mig lite och skickade in en felanmälan till Akelius..

"Har nyss varit nere i torkrummet och där ser värre ut än någonsin! Stora dammtussar på golvet, väggarna är täckta av vad jag bara kan hoppas, bara är damm, och även fläktarna är fulla av damm. Jag är tackolov inte allergiker, för då hade jag aldrig vågat använda torkrummet.
Dessutom är det oftare att taggen INTE funkar än den funkar. Att behöva stå och "blippa" säkert 50 gånger innan den fungerar kan väl knappast vara meningen?
Som sista punkt undrar jag när luckan till torktumlaren ska lagas? Det enda sättet att stänga luckan just nu är att sparka igen den, vilket det syns att alla får göra.

Tvättstugan är med andra ord under stor kritik och bör fixas omgående, annars borde en hyressänkning vara på sin plats!"

Där är så äckligt att ni anar inte! Inte ens något vettigt golv o ja.. ÄCKLIGT! Plus då att man aldrig vet om man kommer in i torkrummet.. Tumlaren använder jag bara till underkläder, slänger man in handdukarna där luktar dom allt annat än rent när dom är torra.
Sen undrar jag om det är nån annan som bara har EN tvättmaskin i sin tvättstuga?!


F*ck.. kom precis på att jag tror jag glämde sätta igång fläkten i torkrummet... bra där!

 


Kommentarer
Postat av: C

Säg namnet tvättstuga i flerbostadshus och jag får kalla kårar ;)

Vellinge bostäders var iofs jätte bra men vår bostadsrättsförening var hemsk - många svordomar har kommit ur min mun under de åren jag tvättade där....!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0