Jag är tillbaka!

Finally!

Förra torsdagen bestämde sig nån idiot att göra livet surt för mig. Han (ja, det är väl främst killar som är datornördar?) hackade sig in på min Facebook, skapade ett album som hetter Kalle Nyhlen (dvs min sambos namn), la upp grova porrbilder, taggade Kalle på bilderna, ändrade lösenordet på Facebooken och blev vän med alla på "people you may know".
Moget.

Jag skickade efter ett nytt lösenord till min hotmail, som facebooken är reggad på, men han hade ändrat lösenord även där. Hotmailen hänger ihop med MSNen där han loggat in, bytat bildm och tydligen skickat ut länkar.
Skickade ett mail till Facebook o bad dom maila till min gmail istället. Skulle logga in där och upptäckte att även den var hackad och lösenordet var ändrat.

Och strax upptäckte jag att han även hackat sig in här, och tagit bort bloggen.
Då började jag känna att det gått för j'vla långt. Fine, hacka dig in på min facebook, lägg upp stötande bilder o tyck det är kul. Men radera inte min dagbok från de senaste 4 åren!
Det här med bloggen får mig att fundera på om det är någon jag känner som gjort det. Känns verkligen sonm ett personligt angrepp.

Fick tag på folket på blogg.se som hjälpt mig omregga min blogg och som tur va hade dom backup på hela arkivet. Dock hade idioten ändrat bild o beskrivning på bloggen och tagit bort min design.
Jag blir så trött.

Jag är glad att bloggen är tillbaka, hotmailen skiter jag i, gmailen är störigt då jag använder den till "viktiga" mail, men det är inte hela världen.
Facebook-abstinensen börjar lägga sig men jag känner ändå att jag MÅSTE få tillbaka mitt konto! Men jag vet inte hur?
Jag vill också väldigt gärna få reda på vem som gjort detta. Vissa säger att jag borde polisanmäla, men jag har svårt att se hur det skulle hjälpa mig?

Helt sjukt är allt detta i alla fall och jag undrar vem det är som gjort detta mot mig, och varför?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ha dig tillbaka! <3

2010-04-19 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0