Helt slut

Sitter nere i Höllviken just nu o känner mig heeelt slut.
Tog med med Iris innan o powerwalkade en timme på stranden... Gick an på ena hållet, men på väg tillbaka så hade vi sjuk motvind o vågorna gick så högt upp att man va tvungen att gå uppe på dom mjuka sanddynorna..
En varm dusch på det o några goda mackor o musten gick helt ur mig..

Är lite sur på mig själv för att jag valde att bl a träna axlar igår, när jag redan hade ont i min vänstra axel. Varje gång jag gäspar hugger det till, hur konstigt som helst. Nu har det dock börjat göra mer ont, och att ligga på vänstersida när man ska sova är inte att tänka på.. Tyvärr så rör jag mig rätt mycket i sömnen och vaknar därför av att det gör ont när jag råkat hamna på vänster sida.. Inte lätt det där alltså.. :P


NU ska jag bada Iris, hon ääälskar att rulla runt i tången på stranden.. :P

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken låt är de??

2010-04-21 @ 17:49:46
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: C

Kul att du är tillbaks! :) Hoppas vi ses snart ;) haha! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0