100402

Igår va en bra dag!

Engo sov hos mig och efter frukosten gjorde vi oss klara för stan. Dock besvikna över att solen försvunnit.. Men skam den som ger sig, lagom tills vi kom till Lilla Torg så sprack det upp o vi satt i några timmar och fikade, njöt av solen och tittade på folk. Och tvingade i oss våra tokmäktiga, och gooooda, kakor ;)

På vägen hem kollade vi i lite affärer o det kliade rejält i våra fingrar, men vi ville vänta med inhandling :)

Åkte hem till mamma o pappa på kvällen, dom hade gäster o jag intog soffläge. Kollade på Så ska det låta, men blev besviken, va inte det mycket bättre förr?

Vid elva-tiden kom sms'et som jag väntat på hela dagen och jag blev så glad. Och stolt. Och fick lite tårar i ögonen :)


Är sjukt trött nu o funderar faktiskt på att sova en timme. Sen ska det lagas byxor åt kalle, baka cupcakes till imorgon, åka o handla med mamma, kanske promenad med Iris o ikväll blir det kalas för fasters man.
Och imorgon är det söndag o då kommer Kalle hem.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0